ORDU SAHİLLERİ YAZA HAZIR: BÜYÜKŞEHİR EKİPLERİNDEN KIYI ŞERİTLERİNDE YOĞUN MESAİ
ORDU SAHİLLERİ YAZA HAZIR: BÜYÜKŞEHİR EKİPLERİNDEN KIYI ŞERİTLERİNDE YOĞUN MESAİ
Ordu Büyükşehir Belediyesi, yaz mevsiminin gelmesi ve havaların ısınmasıyla birlikte il genelindeki plaj ile kıyı şeritlerini vatandaşların kullanımına sunmak üzere kapsamlı bir çalışma başlattı. Kıyı bölgelerinin cazibesini artırmayı hedefleyen Büyükşehir, Ordu genelindeki tüm sahil hatlarında hazırlıklarını tamamladı.
Ekipler Dört Bir Koldan Sahada
Parklar ve Bahçeler Dairesi Başkanlığı ekipleri, halkın sahil şeritlerinden daha sağlıklı, güvenli ve etkin bir şekilde yararlanabilmesi adına temizlik ve bakım mesaisini hızlandırdı. Çalışmalar kapsamında kumsallardaki atıklar temizleniyor, yürüyüş yolları bakıma alınıyor ve yeşil alanlarda peyzaj düzenlemeleri gerçekleştiriliyor.
Hem Ordulular Hem de Turistler İçin Konforlu Alanlar
Yaz sezonu boyunca yerli ve yabancı binlerce turisti ağırlayan Ordu sahilleri, yapılan bu yoğun çalışmalarla estetik ve temiz bir görünüme kavuşuyor. Vatandaşların denizden ve sahildeki dinlenme alanlarından maksimum konforda faydalanması amaçlanıyor. Yetkililer, çalışmaların yaz boyunca kesintisiz devam edeceğini belirterek vatandaşları çevre temizliği konusunda duyarlı olmaya davet etti.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.