Ordu'da Görev Yeri Değişen Mülki İdare Amirlerine Veda
Ordu'da Görev Yeri Değişen Mülki İdare Amirlerine Veda
Resmi Gazete’de yayımlanan Cumhurbaşkanlığı Kararı ile görev yerleri değişen Mülki İdare Amirleri onuruna Ordu Polisevi’nde veda yemeği düzenlendi
Tayini çıkan idarecilerin onuruna verilen davete il protokolü, mülki idare amirleri ve davetliler katıldı. Ordu Polisevi'ndeki programda, kente sundukları hizmetlerden dolayı tayini çıkan amirlere teşekkür edildi.
Duygusal Anlar Yaşandı
Cumhurbaşkanlığı atama kararnamesiyle Ordu'daki görev sürelerini tamamlayan ve Türkiye'nin farklı bölgelerine atanan mülki idare amirleri, düzenlenen organizasyonla uğurlandı. Yemek organizasyonuna kent protokolünün yanı sıra çok sayıda davetli iştirak etti. Ordu genelinde yürütülen projelerde emeği geçen amirlerin başarıları takdir edildi.
Görev yeri değişen idarecilere, kente katkılarının anısına teşekkür plaketi ve çeşitli hediyeler verildi.
"Kapımız Sizlere Her Zaman Açık"
Veda yemeğinde yapılan konuşmalarda, mülki idare amirlerinin devletin taşradaki en önemli temsilcileri olduğu vurgulandı. Ordu'da bıraktıkları güzel izlerin unutulmayacağı belirtilerek, yeni görev yerlerinde başarı dilekleri iletildi. Görev yeri değişen idareciler ise Karadeniz'in incisi Ordu'da görev yapmaktan büyük onur duyduklarını ve kenti her zaman rehberlerinde özel bir yerde tutacaklarını ifade etti.
Tören, çekilen hatıra fotoğraflarının ardından iyi niyet temennileriyle son buldu.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.